Вимоги:
• Вища освіта;
• Висока самоорганізація та навики управління людьми;
• Лідерські якості;
• Знання в галузі рекрутингу, управління персоналом й ефективної мотивації;
• Володіння навиками бюджетування;
• Володіння навиками прямих продаж;
• Володіння навиками переговорів й бізнес-коммунікацій;
• Володіння навиками ефективного управління часом, визначення пріоритетів;
• Знання правил ефективного розміщення товарів у торговій точці (мерчендайзингу);
• Володіння навиками планування продаж, прогнозування;
• Досвід складання звітно-регламентуючої документації.
Обов'язки:
Територіальний менеджер з продажу – це співробітник підприємства, який ефективно заправляє продажами на ввіреній йому території, проводить аналіз потенціалу ринку й конкурентного середовища на данній території, аналізує якість обслуговування Клієнтів, контролює оберт дебіторської заборгованності й товарно-матеріальних запасів. Формує й розвиває ефективну команду, укладає угоди з основними роздрібними мережами на території. Територіальний менеджер з продажу працює в регіональному офісі підприємства й підкоряється Заступнику директора з продажу.
Умови праці:
Умови наймання – повна зайнятість;
Графік роботи – Пн.-пт. з 9.00 до 18.00;
Структура оплати праці – оклад плюс премія.